.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

LiteManager-Pro

LiteManager نرم افزاری سریع و ایمن برای دسترسی از راه دور به کامپیوتر می باشد. این نرم افزار امکان دسترسی از راه دور به دسکتاپ کامپیوتر را با سرعت بسیار بالا برای شما فراهم می کند. شما صفحه کامپیوتر مربوطه را به صورت یک پنجره با قابلیت تغییر سایز مشاهده خواهید کرد و می توانید آن را از راه دور ، توسط موس و صفحه کلید ، کنترل کنید. LiteManager از حافظه بسیار کمی استفاده می کند و منابع سیستم شما را کاملا حفظ می کند و شما همچنین می توانید پهنای باند شبکه خود را نیز تغییر دهید ( برای شبکه های با پهنای باند محدود مانند GPRS و EDGE ). اینکار از طریق قابلیتی به نام Saving Mode اجرا می شود. تمامی اطلاعاتی که از طریق شبکه ارسال می شوند ، فشرده سازی و رمز گذاری می شوند.
رابط گرافیکی نرم افزار بسیار کاربر پسند طراحی شده است. شما می توانید پنل های دلخواه خود را جا به جا کنید و عناصر را در مکان های مختلف برای دسترسی بهتر ، قرار دهید. لیست کامپیوترها در سبک های مختلفی نمایش داده می شوند که عبارتند از نمایش بند انگشتی با قابلیت بزرگنمایی، آیکون های عادی یا به صورت یک جدول.



:: موضوعات مرتبط: ارتباطات , ,
:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : شیما
ت : دو شنبه 21 مهر 1393

برنامه مکالمه رایگان مشترکان همراه اول + دانلود نرم افزار

 

به گزارش گروه آی تی ممتازنیوز؛ همراه اول در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام۲۰۱۴) از نرم افزار موبایلی «ساینا» رونمایی کرد.

http://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/10/a7e5f8df1d377f6fe074890c804ddf80.jpg
 
 
 
 ساینا یک نرم افزار رایگان موبایل(Android,ios) برای برقراری تماس و پیام رسانی از طریق اینترنت و بهترین جایگزین رومینگ در تماس های بین المللی است.


:: موضوعات مرتبط: ارتباطات , ,
:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : شیما
ت : جمعه 18 مهر 1393

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی